Tak po prostu wnętrza

identyfikacja wizualna + materiały marketingowe + projekty bloga i strony firmowej

charakterystyka marki

Projektantka wnętrz specjalizująca się w metamorfozach, remontach, home stagingu i stylizacji okazjonalnej. Posiadająca stronę firmową oraz bloga. Agacie zależało, aby wizerunek marki oddawał jej osobowość.

KIERUNEK DZIAŁANIA

Marka powinna reprezentować takie wartości jak pasja, zaangażowanie, uczciwość, zaufanie. Istotnymi atrybutami są również czytelność, piękno, otwartość. Agata kocha kwiaty i ogród. Uznałam, że jej marka powinna być elegancka i romantyczna, jednak nie w frywolny sposób, a harmonijnym i takim z którego bije spokój, zgodność ze sobą, stabilność, jakość i otwartość na ludzi.

szczegóły

Klient Tak po prostu wnętrza

Zakres współpracy Identyfikacja wizualna (logo, logo dla bloga, paleta kolorów, zestaw fontów, elementy graficzne), meteriały marketingowe (bon upominkowy, wizytówki, ulotka, roll-up), Projekt strony www i bloga

Projektant Karolina Krysztofiak

dwa warianty logo

Agata prowadzi blog i osobno stronę firmową. Oba miejsca miały być wizualnie połączone.

Jednym ze sposobów na ich uspójnienie stało się logo. Projekt łączy w sobie font klasyczny i romantyczny. Element roślinny nawiązuje do miłości Agaty do ogrodów.

fonty

Font przeznaczony na nagłówki jest klasyczny i elegancki. Nawiązuje do romantycznego charakteru marki i podkreśla jej stabilność. Font przeznaczony dla pozostałych tekstów jest prosty i czytelny, jednocześnie symbolizuje spokój i otwartość.

PALETA KOLORÓW

Kolory w palecie są stonowane, trochę przygaszone – charakterystyczne dla lata. Mają romantyczny, kobiecy charakter, jednak nie są infantylne. Fiolet dodatkowo podkreśla jakość oferowanych usług.

WZORY

Wzór został przygotowany w różnej skali, co ułatwia jego stosowanie w różnych warunkach. Kolory i charakter wzoru podkreślają charakter marki.

MATERIAŁY MARKETINGOWE

Wszystkie materiały do druku zaprojektowane są podobnie, z wykorzystaniem firmowego wzoru – stanowią spójną całość. Bon upominkowy posiada dodatkowo stopkę w ciemnym fiolecie co sprawia, że wygląda bardziej luksusowo i podkreśla rangę prezentu.

BLOG I STRONA FIRMOWA

Wygląd strony i bloga zostały zaprojektowane w oparciu o aktualnie używane szablony. W ten sposób udało się zminimalizować koszty zmian uzyskując bardzo dobry efekt, spójny z nową identyfikacją.

Korzystałam z pomocy Karoliny do stworzenia wizerunku dla mojej firmy. Chodziło o stworzenie projektu, oraz wykonanie go w postaci wizytówek, ulotek, a także baneru z nowym logo i nowym wizerunkiem. Wyszło super !!! Jestem bardzo zadowolona, zarówno z samej współpracy, sposobu w jaki Karolina podeszła do moich ososbisych preferencji oraz upodobań, oraz z samej już realizacji. Nie było żadnych narzuconych koncepcji, był dialog była rozmowa, był wcześniejszy test.  Nie wiem jak to się stalo, ale za każdym razem Karolina trafiała od razu w moje gusta. Efektem są nie tylko wizytówki, ulotki, czy baner reklamowy, ale i karty podarunkowe, które przygotowuję dla swoich klientów po skończonej współpracy. Nowe logo i nowa kolorystyka zagościła również na mojej stronie firmowej z czego bardzo się cieszę, bo jest teraz zdecydowanie w klimatach które lubię. Z czystym sercem polecam każdemu, kto chce stworzyć wizerunek swojej firmy, Karolinę jako osobę która zrobi to z wielkim zaangażowaniem i perfekcją, a także wczuciem w indywidualne potrzeby i upodobania klienta. Dziś, gdybym po raz kolejny zakładała firmę i chciałabym skorzytać  z czyjejś pomocy w celu stworzenia nowego wizerunku byłaby to Karolina.

Agata Murawka

Właścicielka, Tak po prostu wnętrza