Natura tylko to

koncepcja identyfikacji wizualnej + materiały marketingowe

charakterystyka marki

Sklep internetowy z naturalnymi, ekologicznymi i bezpiecznymi kosmetyki dla całej rodziny oraz środki do kuchni oraz łazienki. Marka kierowana do rodzin, które w sposób świadomy dbają o zdrowie i dobrostan.

KIERUNEK DZIAŁANIA

Właścicielce zależało, aby marka przywodziła na myśl czystość, naturę i miłość do niej, a także do samego siebie. Dodatkowo zależało jej, aby całość kojarzyła się z łąką.

szczegóły

Klient Natura tylko to

Zakres współpracy iIdentyfikacja wizualna (logo, paleta kolorów, fonty, elementy graficzne i wzory) materiały marketingowe (wizytówki, naklejki)

Projektant Karolina Krysztofiak

logo

Rzeczy naturalne nie są doskonałe i od linijki. Dlatego projektując logo zdecydowałam się na font, który nawiązuje swoimi kształtami do gałązek. Od razu przywodzi na myśl naturalność. Logo zostało ciemne, bez dodatkowych kolorów, aby zachować wrażenie prostoty i czystości.

fonty

Wybrane fonty sprawiają, że marka odróżnia się na rynku. Są dość specyficzne i charakterystyczne – szczególnie font dla nagłówków, jednocześnie nowoczesne co sugeruje, że marka podąża za duchem czasu pomimo, że ważne są dla niej fundamentalne wartości takie jak dobro rodziny.

 

PALETA KOLORÓW

Właścicielce zależało, aby w identyfikacji znalazło się odniesienie do łąki. Element ten pojawił się w palecie kolorów w której można znaleźć niebo, trawę, kwiaty i ziemię. Odcienie są dobrane tak, aby komunikowały, że jest to marka dla rodzin.

 

ELEMENTY GRAFICZNE I WZORY

Zbiór ilustracji można używać niezależnie np. na stronie sklepu. Zostały wykorzystane w dwóch wzorach przygotowanych w różnych kolorach z palety. Mogą być umieszczane na kolorowych tłach tworząc ogromną liczbę kombinacji.