Ahojhome

MATERIAŁY MARKETINGOWE + UZUPEŁNIENIE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

charakterystyka marki

Sklep internetowy z dodatkami do domu tworzony przez dwójkę kochających się ludzi. Oferują produkty takich firm jak Green Gate, Ib Laursen, Madam Stoltz, Plint.

 

KIERUNEK DZIAŁANIA

Marka posiadała logo, paletę kolorów oraz zestaw fontów. Celem było stworzenie zestawu materiałów drukowanych, które uzupełnią wizerunek marki i będą służyć jej oraz klientom.

szczegóły

Klient Ahojhome

Zakres współpracy Uzupełnienie identyfikacji wizualnej, materiały marketingowe, druk

Projektant Karolina Krysztofiak

podziękowanie za zakupy

Mały bilecik dołączony do zakupów służy do podziękowania za zakupy,
a z drugiej strony zachęca do pokazania  zakupów na Instagramie oraz wzięcia w ten sposób udziału w konkursie.

Zabieg ten pozwala na przedłużenie kontaktu z klientem i nawiązanie relacji, a jednocześnie sprawia, że sklep pokazywany jest szerszej publiczności.

formularz zwrotu

 

Formularz zwrotu posiada instrukcję ich dokonywania. Dołączany jest do każdej paczki. Dzięki temu, jeżeli dostarczony towar wymaga zwrotu, klient nie musi szukać sam informacji. Zwiększa to zaufanie do sklepu, podkreśla jego profesjonalizm i życzliwe podejście.

POCZTÓWKA ŚWIĄTECZNA

 

Pocztówkę otrzymali klienci w, aby podziękować oraz złożyć życzenia.

Indywidualny projekt, spójny z identyfikacją firmy podkreśla jej dbałość o szczegóły.

 

bon upominkowy

 

Bon upominkowy można zakupić w sklepie jako prezent dla kogoś.

W zależności od sezonu bon jest w odpowiedni sposób pokazywany, dzięki tematycznym fotografiom.