Tak po prostu wnętrza
identyfikacja wizualna + materiały marketingowe + projekty bloga i strony firmowej
charakterystyka marki
Projektantka wnętrz specjalizująca się w metamorfozach, remontach, home stagingu i stylizacji okazjonalnej. Posiadająca stronę firmową oraz bloga. Agacie zależało, aby wizerunek marki oddawał jej osobowość.
KIERUNEK DZIAŁANIA
Marka powinna reprezentować takie wartości jak pasja, zaangażowanie, uczciwość, zaufanie. Istotnymi atrybutami są również czytelność, piękno, otwartość. Agata kocha kwiaty i ogród. Uznałam, że jej marka powinna być elegancka i romantyczna, jednak nie w frywolny sposób, a harmonijnym i takim z którego bije spokój, zgodność ze sobą, stabilność, jakość i otwartość na ludzi.
szczegóły
Klient Tak po prostu wnętrza
Zakres współpracy Identyfikacja wizualna (logo, logo dla bloga, paleta kolorów, zestaw fontów, elementy graficzne), meteriały marketingowe (bon upominkowy, wizytówki, ulotka, roll-up), Projekt strony www i bloga
Projektant Karolina Krysztofiak
dwa warianty logo
Agata prowadzi blog i osobno stronę firmową. Oba miejsca miały być wizualnie połączone.
Jednym ze sposobów na ich uspójnienie stało się logo. Projekt łączy w sobie font klasyczny i romantyczny. Element roślinny nawiązuje do miłości Agaty do ogrodów.
fonty
Font przeznaczony na nagłówki jest klasyczny i elegancki. Nawiązuje do romantycznego charakteru marki i podkreśla jej stabilność. Font przeznaczony dla pozostałych tekstów jest prosty i czytelny, jednocześnie symbolizuje spokój i otwartość.
PALETA KOLORÓW
Kolory w palecie są stonowane, trochę przygaszone – charakterystyczne dla lata. Mają romantyczny, kobiecy charakter, jednak nie są infantylne. Fiolet dodatkowo podkreśla jakość oferowanych usług.
WZORY
Wzór został przygotowany w różnej skali, co ułatwia jego stosowanie w różnych warunkach. Kolory i charakter wzoru podkreślają charakter marki.
MATERIAŁY MARKETINGOWE
Wszystkie materiały do druku zaprojektowane są podobnie, z wykorzystaniem firmowego wzoru – stanowią spójną całość. Bon upominkowy posiada dodatkowo stopkę w ciemnym fiolecie co sprawia, że wygląda bardziej luksusowo i podkreśla rangę prezentu.
BLOG I STRONA FIRMOWA
Wygląd strony i bloga zostały zaprojektowane w oparciu o aktualnie używane szablony. W ten sposób udało się zminimalizować koszty zmian uzyskując bardzo dobry efekt, spójny z nową identyfikacją.