Natura tylko to
koncepcja identyfikacji wizualnej + materiały marketingowe
charakterystyka marki
Sklep internetowy z naturalnymi, ekologicznymi i bezpiecznymi kosmetyki dla całej rodziny oraz środki do kuchni oraz łazienki. Marka kierowana do rodzin, które w sposób świadomy dbają o zdrowie i dobrostan.
KIERUNEK DZIAŁANIA
Właścicielce zależało, aby marka przywodziła na myśl czystość, naturę i miłość do niej, a także do samego siebie. Dodatkowo zależało jej, aby całość kojarzyła się z łąką.
szczegóły
Klient Natura tylko to
Zakres współpracy iIdentyfikacja wizualna (logo, paleta kolorów, fonty, elementy graficzne i wzory) materiały marketingowe (wizytówki, naklejki)
Projektant Karolina Krysztofiak
logo
Rzeczy naturalne nie są doskonałe i od linijki. Dlatego projektując logo zdecydowałam się na font, który nawiązuje swoimi kształtami do gałązek. Od razu przywodzi na myśl naturalność. Logo zostało ciemne, bez dodatkowych kolorów, aby zachować wrażenie prostoty i czystości.
fonty
Wybrane fonty sprawiają, że marka odróżnia się na rynku. Są dość specyficzne i charakterystyczne – szczególnie font dla nagłówków, jednocześnie nowoczesne co sugeruje, że marka podąża za duchem czasu pomimo, że ważne są dla niej fundamentalne wartości takie jak dobro rodziny.
PALETA KOLORÓW
Właścicielce zależało, aby w identyfikacji znalazło się odniesienie do łąki. Element ten pojawił się w palecie kolorów w której można znaleźć niebo, trawę, kwiaty i ziemię. Odcienie są dobrane tak, aby komunikowały, że jest to marka dla rodzin.
ELEMENTY GRAFICZNE I WZORY
Zbiór ilustracji można używać niezależnie np. na stronie sklepu. Zostały wykorzystane w dwóch wzorach przygotowanych w różnych kolorach z palety. Mogą być umieszczane na kolorowych tłach tworząc ogromną liczbę kombinacji.