KONGLE TAK PO PROSTU WNĘTRZA NATURA TYLKO TO AHOJHOME                              DOMOWE MONTESSORI KOSMEOLOGIKA

KONGLE

logo wzór firmowy kongle

CHARAKTERYSTYKA MARKI

Powstająca marka odzieżowa kierowana na rynek norweski. Początkowo asortymentem będzie odzież dziecięca, a później również dla dorosłych. Marka miała kojarzyć się z naturalnymi surowcami i prostotą. "Kongle" po norwesku oznacza szyszkę.

KIERUNEK DZIAŁANIA

Marka powinna kojarzyć się z naturalnością, podkreślać jakość produktów oraz dobrze rozumianą prostotę. Ponieważ docelowo marka kierowana jest do dzieci i dorosłych, powinna mieć uniwersalny charakter. Do logo została wybrana sosnowa szyszka, aby w subtelny sposób podkreślić polskie korzenie właścicielki.


paleta kolorów fonty identyfikacja wizualna

FONTY

Proste fonty typu Sans Serif podkreślają minimalistyczny charakter i prostotę. Font do użytku w dodatkowych adnotacjach, swoją linią nawiązuje do naturalności.

PALETA KOLORÓW

W koncepcji pojawiło się wiele odcieni zieleni, szarości oraz złoto. Zieleń odwołuje się do naturalności, szarość podkreśla trochę surowy i minimalistyczny charakter, natomiast złoto podkreśla jakość produktów.

tekstury i wzory identyfikacja wizualna

TEKSTURY I WZORY

Stworzyłam 3 wzory oparte na szyszce z logo oraz dwie tekstury. Wzory zostały przygotowane we wszystkich kolorach z palety. Dzięki temu można mieszać wzory, gładkie tła i tekstury tworząc ogromną ilość kombinacji, które zawsze pozostaną zgodne z koncepcją wizualną dla marki. Takie rozwiązanie pozwala np. różnicować wizualną prezentację różnych kolekcji.

fotografie-firmowe

STYL ZDJĘĆ I FIRMOWE FOTOGRAFIE

Zdjęcia dla Kongle powinny być jasne, z grą światła, posiadające głębie. Kolorystyka naturalna, odwołująca się do złota  i zieleni z palety kolorów. Warto zadbać o jasne, białe obszary, które dodadzą zdjęciom „oddechu”.  Dla marki oprócz przewodnia stylu zdjęć zostały przygotowane zdjęcia szyszek, które będzie można wykorzystywać na materiałach reklamowych i stronie sklepu.

brand book księga marki

KSIĘGA MARKI

Księga marki zawiera zestawienie wszystkich elementów identyfikacji wraz z sugestiami sposobu ich użycia. Pomoże w przyszłości tworzyć spójne materiały firmowe, nawet jeśli będą wykonywane przez innego grafika.


KOMENTARZ KLIENTKI

magdalena-karolius

"To, że potrzebowałam pomocy w zaprojektowaniu logo było dla mnie oczywiste. Na Karolinę trafiłam przez jej bloga i poczułam, że jej estetyka ma szansę wpisać się w moje wyobrażenia. Podeszłam do tematu z mnóstwem obaw. Bo jednak istniała opcja, że się nie dogadamy, Karolina mogłaby chcieć przeforsować swoje koncepcje (a ja zgodziłabym się, bo zabrakłoby mi asertywności), a na końcu zostałabym z czymś nie do końca moim. ŻADNA Z TYCH OBAW SIĘ NIE SPRAWDZIŁA! Karolina jest bardzo profesjonalna, dokładnie wysłuchała (/przeczytała), co mi w duszy gra i z tej litani bełkotu stworzyła to, o co chodziło. Wymieniłyśmy miliony maili dopracowując koncepcję, wszystkie moje dobre i złe pomysły na poprawki były bez marudzenia nanoszone. A jak już powstało logo, zamówiłam i koncepcję wizualną marki, która była już za pierwszym razem "w punkt", nie miałam ani pół uwagi. Dodam jeszcze, że wszystkie otrzymywane materiały (dokumenty, pliki z koncepcjami, faktury...) są tak pięknie przygotowane, że aż chce się dostawać więcej. Bardzo polecam, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona współpracą i zachwycona efektami."


ZAMÓWIONE PROJEKTY

Identyfikacja wizualna (logo, paleta kolorów, fonty, wzory i tekstury, styl fotografii, fotografie firmowe, księga marki)

REALIZACJA

Projektant: Karolina Krysztofiak
Fotografie firmowe: Izabela Garbarz (bellove.pl)

TAK PO PROSTU WNĘTRZA

logo i identyfikacja wizualna

CHARAKTERYSTYKA MARKI

Projektantka wnętrz specjalizująca się w metamorfozach, remontach, home stagingu i stylizacji okazjonalnej. Posiadająca stronę firmową oraz bloga. Agacie zależało, aby wizerunek marki oddawał jej osobowość.

KIERUNEK DZIAŁANIA

Marka powinna reprezentować takie wartości jak pasja, zaangażowanie, uczciwość, zaufanie. Istotnymi atrybutami są również czytelność, piękno, otwartość. Agata kocha kwiaty i ogród. Uznałam, że jej marka powinna być elegancka i romantyczna, jednak nie w frywolny sposób, a harmonijnym i takim z którego bije spokój, zgodność ze sobą, stabilność, jakość i otwartość na ludzi.   

fonty i kolory

FONTY

Font przeznaczony na nagłówki jest klasyczny i elegancki. Nawiązuje do romantycznego charakteru marki i podkreśla jej stabilność. Font przeznaczony dla pozostałych tekstów jest prosty i czytelny, jednocześnie symbolizuje spokój i otwartość.

PALETA KOLORÓW

Kolory w palecie są stonowane, trochę przygaszone - charakterystyczne dla lata. Mają romantyczny, kobiecy charakter, jednak nie są infantylne. Fiolet dodatkowo podkreśla jakość oferowanych usług. 

logo dla firmy i bloga

wzory firmowe

WZORY

Wzór został przygotowany w różnej skali, co ułatwia jego stosowanie w różnych warunkach. Kolory i charakter wzoru podkreślają charakter marki.

LOGO

Agata prowadzi blog i osobno stronę firmową. Oba miejsca miały być wizualnie połączone. Jednym ze sposobów na ich uspójnienie stało się logo. Projekt łączy w sobie font klasyczny i romantyczny. Element roślinny nawiązuje do miłości Agaty do ogrodów.

bon podarunkowyROLL-UP wizytówkiwizytówki ulotka

MATERIAŁY DRUKOWANE

Wszystkie materiały do druku zaprojektowane są podobnie, z wykorzystaniem firmowego wzoru - stanowią spójną całość. Bon upominkowy posiada dodatkowo stopkę w ciemnym fiolecie co sprawia, że wygląda bardziej luksusowo i podkreśla rangę prezentu. 

projekt strony i bloga

STRONA FIRMOWA I BLOG

Wygląd strony i bloga zostały zaprojektowane w oparciu o aktualnie używane szablony. W ten sposób udało się zminimalizować koszty zmian uzyskując bardzo dobry efekt, spójny z nową identyfikacją.

KOMENTARZ KLIENTKI

agata-murawska

"Korzystałam z pomocy Karoliny do stworzenia wizerunku dla mojej firmy. Chodziło o stworzenie projektu, oraz wykonanie go w postaci wizytówek, ulotek, a także baneru z nowym logo i nowym wizerunkiem. Wyszło super !!! Jestem bardzo zadowolona, zarówno z samej współpracy, sposobu w jaki Karolina podeszła do moich ososbisych preferencji oraz upodobań, oraz z samej już realizacji. Nie było żadnych narzuconych koncepcji, był dialog była rozmowa, był wcześniejszy test.  Nie wiem jak to się stalo, ale za każdym razem Karolina trafiała od razu w moje gusta. Efektem są nie tylko wizytówki, ulotki, czy baner reklamowy, ale i karty podarunkowe, które przygotowuję dla swoich klientów po skończonej współpracy. Nowe logo i nowa kolorystyka zagościła również na mojej stronie firmowej z czego bardzo się cieszę, bo jest teraz zdecydowanie w klimatach które lubię. Z czystym sercem polecam każdemu, kto chce stworzyć wizerunek swojej firmy, Karolinę jako osobę która zrobi to z wielkim zaangażowaniem i perfekcją, a także wczuciem w indywidualne potrzeby i upodobania klienta. Dziś, gdybym po raz kolejny zakładała firmę i chciałabym skorzytać  z czyjejś pomocy w celu stworzenia nowego wizerunku byłaby to Karolina."

 


ZAMÓWIONE PROJEKTY

Identyfikacja wizualna (logo, paleta kolorów, fonty, wzór),  projekty do druku (wizytówki, bon upominkowy, ulotki), druk, projekty zmian na blogu i stronie firmowej

REALIZACJA

Projektant: Karolina Krysztofiak


DOTYCZY PROJEKTU:
1. Artykuł na blogu - studium przypadku
2. Strona firmowa: Tak po prostu wnętrza
3. Blog: Tak po prostu dom

NATURA TYLKO TO

identyfikacja-wizualna-dla-sklepu

CHARAKTERYSTYKA MARKI

Sklep internetowy z naturalnymi, ekologicznymi i bezpiecznymi kosmetyki dla całej rodziny oraz środki do kuchni oraz łazienki. Marka kierowana do rodzin, które w sposób świadomy dbają o zdrowie i dobrostan.

KIERUNEK DZIAŁANIA

Właścicielce zależało, aby marka przywodziła na myśl czystość, naturę i miłość do niej, a także do samego siebie. Dodatkowo zależało jej, aby całość kojarzyła się z łąką. 

identyfikacja wizualna dla sklepu internetowego

FONTY

Wybrane fonty sprawiają, że marka odróżnia się na rynku. Są dość specyficzne i charakterystyczne - szczególnie font dla nagłówków, jednocześnie nowoczesne co sugeruje, że marka podąża za duchem czasu pomimo, że ważne są dla niej fundamentalne wartości takie jak dobro rodziny.

PALETA KOLORÓW

Właścicielce zależało, aby w identyfikacji znalazło się odniesienie do łąki. Element ten pojawił się w palecie kolorów w której można znaleźć niebo, trawę, kwiaty i ziemię. Odcienie są dobrane tak, aby komunikowały, że jest to marka dla rodzin. 

 

WZORY FIRMOWEwizytowki-i-naklejki

ELEMENTY GRAFICZNE I WZORY

Zbiór ilustracji można używać niezależnie np. na stronie sklepu. Zostały wykorzystane w dwóch wzorach przygotowanych w różnych kolorach z palety. Mogą być umieszczane na kolorowych tłach tworząc ogromną liczbę kombinacji.

 


KOMENTARZ KLIENTKI

 


ZAMÓWIONE PROJEKTY

Identyfikacja wizualna (logo, paleta kolorów, fonty, wzory),  wizytówki, naklejki

REALIZACJA

Projektant: Karolina Krysztofiak


DOTYCZY PROJEKTU:
1. Artykuł na blogu - studium przypadku

AHOJHOME                             

materiały drukowane

CHARAKTERYSTYKA MARKI

Sklep internetowy z dodatkami do domu tworzony przez dwójkę kochających się ludzi. Oferują produkty takich firm jak Green Gate, Ib Laursen, Madam Stoltz, Plint.

KIERUNEK DZIAŁANIA

Marka posiadała logo, paletę kolorów oraz zestaw fontów. Celem było stworzenie zestawu materiałów drukowanych, które uzupełnią wizerunek marki i będą służyć jej oraz klientom.  

formularz zwrotu i podziękowanie za zakupy

FORMULARZ ZWROTU

Formularz zwrotu posiada instrukcję ich dokonywania. Dołączany jest do każdej paczki. Dzięki temu jeżeli coś dostarczony towar wymaga zwrotu, klient nie musi szukać sam informacji. Zwiększa to zaufanie do sklepu i podkreśla jego profesjonalizm i życzliwe podejście.

 PODZIĘKOWANIE ZA ZAKUPY

Mały bilecik dołączony do zakupów służy do podziękowania za zakupy, a z drugiej strony zachęca do pokazania sowich zakupów na Instagramie i wzięcia w ten sposób udziału w konkursie. Zabieg ten pozwala na przedłużenie kontaktu z klientem i nawiązanie relacji, a jednocześnie sprawia, że sklep pokazywany jest szerszej publiczności.  

pocztówka świąteczna bon upominkowy

 POCZTÓWKA ŚWIĄTECZNA

Pocztówkę otrzymali klienci w okolicy świąt i służyła, aby podziękować oraz złożyć życzenia. Indywidualny projekt, spójny z identyfikacją firmy podkreśla jej dbałość o szczegóły.

 BON UPOMINKOWY

Bon upominkowy można zakupić w sklepie jako prezent dla kogoś. W zależności od sezonu bon jest w odpowiedni sposób pokazywany, dzięki tematycznym fotografiom. 


KOMENTARZ KLIENTKI

13649385_1118384888234823_1626162040_a

"To, że potrzebowałam pomocy w zaprojektowaniu logo było dla mnie oczywiste. Na Karolinę trafiłam przez jej bloga i poczułam, że jej estetyka ma szansę wpisać się w moje wyobrażenia. Podeszłam do tematu z mnóstwem obaw. Bo jednak istniała opcja, że się nie dogadamy, Karolina mogłaby chcieć przeforsować swoje koncepcje (a ja zgodziłabym się, bo zabrakłoby mi asertywności), a na końcu zostałabym z czymś nie do końca moim. ŻADNA Z TYCH OBAW SIĘ NIE SPRAWDZIŁA! Karolina jest bardzo profesjonalna, dokładnie wysłuchała (/przeczytała), co mi w duszy gra i z tej litani bełkotu stworzyła to, o co chodziło. Wymieniłyśmy miliony maili dopracowując koncepcję, wszystkie moje dobre i złe pomysły na poprawki były bez marudzenia nanoszone. A jak już powstało logo, zamówiłam i koncepcję wizualną marki, która była już za pierwszym razem "w punkt", nie miałam ani pół uwagi. Dodam jeszcze, że wszystkie otrzymywane materiały (dokumenty, pliki z koncepcjami, faktury...) są tak pięknie przygotowane, że aż chce się dostawać więcej. Bardzo polecam, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona współpracą i zachwycona efektami."


 ZAMÓWIONE PROJEKTY

Projekty materiałów drukowanych (podziękowanie za zakup, formularz zwrotu, pocztówka, bon upominkowy, wizytówka), druk

 REALIZACJA

Projektant: Karolina Krysztofiak 


ZWIĄZANE Z PROJEKTEM

Sklep: ahojhome.pl

DOMOWE MONTESSORI

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

CHARAKTERYSTYKA MARKI

Blog poświęcony metodzie pedagogicznej Montessori oraz sklep z zabawkami i akcesoriami wspomagającymi  stosowanie tej metody. Marka kierowana jest do rodziców, którzy chcą mieć wszystko w jednym miejscu.

KIERUNEK DZIAŁANIA

Wygląd marki ma nawiązywać do kolorów występujących w pomocach Montessori jednak w odświeżonej wersji.  Całość ma być przyjazna i zachęcająca oraz spójna oraz podkreślać profesjonalizację dotychczasowych działań. 

fonty i paleta kolorów

FONTY

Dwa główne fonty podkreślają profesjonalizm firmy, jednak nie są zbyt poważne i nie powodują, że marka wygląda na zdystansowaną. Font "odręczny", używane do małych adnotacji podkreśla to, że tematyka dotyczy dzieci i dodaje lekkości.

PALETA KOLORÓW

Dwie główne barwy (różowy i brązowy) są zainspirowane kolorami popularnej w branży, pomocy naukowej - wieży montessori. Zostały one jednak zmodyfikowane tak, aby stały się lżejsze. Paletę uzupełniają odcienie niebieskiego i zieleni, które są dobrą kontrą dla głównych barw.

wzory firmowelogo

WZORY

Dla marki powstały dwa wzory z użyciem firmowej palety kolorów. Pierwszy jest prosty, geometryczny - odpowiedni do stosowania na stronie i materiałach drukowanych. Drugi jest bardziej swobodny i zawiera dziecięce akcenty dzięki czemu identyfikacja nabiera ciepła i przyjaznego charakteru.

LOGO

Podobnie jak w palecie kolorów, tak i w logo inspiracją była wieża/schody montessori - w ten sposób powstały klocki, które stały się tłem dla nazwy. Font jest dość frywolny i zabawny, jednak nie infantylny, dzięki czemu logo się wyróżnia.

ulotka i wizytówka


KOMENTARZ KLIENTKI

 


ZAMÓWIONE PROJEKTY

Identyfikacja wizualna (logo, paleta kolorów, fonty, wzory),  materiały drukowane (wizytówki, ulotki), szablon newslettera, szablony grafik blogowych

REALIZACJA

Projektant: Karolina Krysztofiak


DOTYCZY PROJEKTU:
1. Blog: Domowe Montessori



KOSMEOLOGIKA

kosmeologiki-identyfikacja-wizualana-logo

CHARAKTERYSTYKA MARKI

Blog kosmetyczny kierowany do kobiet z problemami skórnymi i chcących zachować na dłużej młody wygląd. Porady, których udziela autorka poparte są wynikami badań, przekazuje je w przystępny sposób. Chce działać zgodnie z naturą, ale nie zamykać się na nowe technologie. .

KIERUNEK DZIAŁANIA

Marka powinna być atrakcyjna dla kobiet w różnym wieku, posiadać kobiece i secesyjne akcenty, które lubi autorka bloga, jednocześnie podkreślać jej profesjonalizm, przystępność i uczynność. 


paleta kolorów i fonty

FONTY

Klasyczne fonty typu Serif podkreślają kobiecy i klasyczny wizerunek, natomiast prosty font Sans Serif jest elementem podkreślającym nie stronienie od nowych technologii i popieranie swoich słów faktami oraz badaniami

PALETA KOLORÓW

Kolory są przytłumione, eleganckie i kobiece. Nawiązują do secesji, która jest ulubionym kierunkiem sztuki autorki bloga. Każda barwa ma swoje znaczenie i odnosi się do wartości marki.

 

wzory-firmowewzory firmowe wizytówkaTEKSTURY I WZORY

Stworzyłam jeden wzór jednak w kilku wersjach kolorystycznych. Dzięki temu oraz możliwości używania go w różnych skalach można na jego bazie tworzyć różnorodne materiały, które będą ze sobą spójne. 

 

projekt bloga layoutPROJEKT BLOGA

W projekcie bloga zostały wykorzystane 2 warianty wzoru, większość kolorów z palety oraz fonty. Dzięki temu popularny, blogowy układ strony wyróżnia się na tle konkurencji i w pełni oddaje charakter marki.

brand book

 

KSIĘGA MARKI

Księga marki zawiera zestawienie wszystkich elementów identyfikacji wraz z sugestiami sposobu ich użycia. Pomoże w przyszłości tworzyć spójne materiały dla bloga, nawet jeśli będą wykonywane przez innego grafika.


KOMENTARZ KLIENTKI

Ania kosmeologika

Uważam całą współpracę za jedną z najlepszych inwestycji ostatnich lat, a na pewno najlepszą jeśli chodzi o bloga. To, że wybrałam właśnie Karolinę również okazało się strzałem w dziesiątkę: nie wiem czy to pamięta, ale po jej pierwszej propozycji kolorystyki bloga napisałam, że kiedyś sama wokół niej trochę krążyłam myślami, ale kompletnie nie umiałam wprowadzić jej w życie. Fakt, że sięgnęła po jeden z rozważanych przeze mnie zestawów był dla mnie najlepszym dowodem, że po prostu się rozumiemy i to było dla mnie najważniejsze. Mój blog wygląda w tej chwili tak, jakbym mogła go zaprojektować gdybym miała choć ułamek wiedzy i talentu Karoliny. Czasem po prostu wklepuję w przeglądarce jego adres i po prostu patrzę sobie, jak tam teraz pięknie


ZAMÓWIONE PROJEKTY

Identyfikacja wizualna (logo, paleta kolorów, fonty, wzór),  graficzny projekt bloga

REALIZACJA

Projektant: Karolina Krysztofiak
Techniczne wdrożenie projektu bloga: Karografia

DOTYCZY PROJEKTU:
1. Artykuł na blogu - studium przypadku
2. Blog Kosmeologika

ZAMÓW  INDYWIDUALNY PROJEKT 

Zamawiając u mnie masz pewność, że to co otrzymasz wydobędzie prawdziwą wartość Twojej firmy i bloga oraz będzie godnie Cię reprezentować. Otrzymasz projekty, które w przyszłości możesz edytować, jeśli zmienią się Twoje dane. Plik będą gotowe do przekazania drukarni, bądź przygotowane do zamieszczenia na Twojej stronie. Możesz też zostawić w moich rękach druk Twoich materiałów i o nic się nie martwić - zostanie Ci tylko oczekiwać na przesyłkę.

 

CO MOŻESZ U MNIE ZAMÓWIĆ?

1 | Logo lub pełną koncepcję identyfikacji wizualnej dla blog i firmy (szczegóły oferty)

2| Wizytówki (szczegóły oferty)

3 | Inne materiały drukowane (szczegóły ustalamy indywidualnie)

CO OTRZYMASZ?

1 | Projekty przygotowane indywidualnie dla Ciebie, które pozwolą podkreślić prawdziwą wartość tego co robisz.

2| Pliki źródłowe, które w przyszłości pozwolą Ci edytować projekt, więc nie musisz zamawiać nowego, gdy zmienią się Twoje dane.

3 | Wysokiej jakości wydruki - zajmę się za Ciebie kontaktami z drukarnią, a Ty będziesz tylko oczekiwać na przesyłkę, która zawsze jest bezpłatna na terenie kraju.

Na wszystkie zamówienia wystawiam fakturę VAT.

ZAMÓW