Staram się co miesiąc podsumować linkowe party i pokazać zgłoszone artykuły, które najbardziej przykuły moją uwagę. Tym razem trochę Was zaskoczę, ponieważ kluczem nie były treści, a wygląd. Jeśli ktoś się oburzy będzie mi trochę przykro, ale postanowiłam to zrobić nie dlatego, że paskudny mam charakter. Wcieliłam się w czytelnika, który pierwszy raz do Was trafia i w ciągu kilku sekund decyduje czy chce zostać, czy idzie dalej.

Oceniam po wyglądzie.

Są oczywiście sytuacje, gdy szukamy konkretnych informacji i wygląd nas nie odstraszy, ale nawet wówczas na niedopracowanym blogu częściej zadamy sobie pytanie, czy informacja ta jest wiarygodna i dobrej jakości. Tak to niestety jest, że wygląd bloga czy strony firmowej ma znaczenie, czy tego chcemy czy nie, bez względu na to co deklarujemy. Sama to przerobiłam na sobie. Mimo, że bloga mam od początku 2011 roku to większe grono czytelników zdobyłam dopiero gdy solidnie popracowałam nad wyglądem strony.

Jeśli jeszcze Cię nie przekonałam to wyjdźmy na chwilę ze świata wirtualnego. Jak ocenisz kompetencję kosmetyczki  z zaniedbanymi dłońmi? Czy będziesz chciała się leczyć u lekarza, który jest niechlujny i roztacza wokół siebie nieprzyjemny zapach? Czy powierzysz swoje dzieci pod opiekę osobie, która wygląda nieprzyzwoicie? A przecież kosmetyczka mogła dzień wcześniej pracować w ogrodzie, lekarz mógł dopiero co stracić kogoś bliskiego, a opiekunka ma taki typ urody, który w zły sposób podkreśla. Nie muszą być osobami na które wyglądają z pozoru, ale czy mając tylko chwilę na decyzję będziesz się nad tym zastanawiać? Sądzę, że po prostu poszukasz kogoś innego.

To jest to!

Po przydługim wstępie przejdę do sedna. Jeśli czujesz, że Twój blog wymaga dopracowania możesz odetchnąć teraz z ulgą. Chcę pokazać dzisiaj miejsca, które w ciągu kilku sekund sprawiły, że chciałam zostać i zobaczyć więcej. Nie znaczy, że są one wszystkie dopracowane w każdym calu, ale np. ich logo +kilka innych spójnych elementów wywołały u mnie przyjemne emocje i estetyczne zadowolenie. Nie oznacza to też, że wszystkie blogi, których nie wymieniałam muszą od zaraz brać się za „remont” – po prostu wybrałam te, które w szczególny sposób wpisują się moją estetykę i opiszę tylko rzeczy, które mi się w nich podobają.

All things pretty & simple

Subtelność, czystość i kobiecość. Piękne logo, prosty szablon. Styl całości podkreślają tytuły postów.

 

Worqshop

Tu  prawie wszystko jest spójne i ładne. Kocham to logo, szablon, kolory. Pięknie, kobieco, przejrzyście.

 

Ewelina Mierzwińska

Całość black&white, ale w delikatnym i subtelnym wydaniu stanowi tło dla zdjęć, ale nie jest nijakie – wręcz przeciwnie.

 

Pudełko Mamy

Zastanawiam się, czy pokazywać blog dla którego sama robiłam logo, ale w sumie czemu nie skoro pojawił się w linkowaniu. Całość spójna i konsekwentna.

 

Hey Ho!

„Przecież to tylko napis” zdarza się słyszeć od osób, które nie zajmują się projektowaniem logo. Czasami jednak nie trzeba nic więcej bo odpowiednio dobrany font mówi sam za siebie. Tak jest właśnie w tym przypadku. Do tego dobrze dopasowany szablon z czcionką w nagłówkach do której mam słabość.

 

Alexis Ross

Z Alexis mam przyjemność współpracować przy tworzeniu jej nowej marki. Całość będzie do zobaczenia niebawem, ale już teraz jest nowe logo połączone z cudownym minimalizmem w szablonie.

Na koniec jeszcze raz szybki przegląd logo wymienionych blogów.

logo dla bloga przykłady

Jak Wam podobają się wymienione blogi? Jesteście rozczarowane takim podsumowaniem linkowania, czy wręcz przeciwnie? Od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie bezpłatne konsultacje blogowe, co o tym myślicie? Jakiego typu informacja zwrotna interesowałaby Was najbardziej?

sciskam2

CHESZ MIEĆ PIĘKNY BIZNES LUB BLOG ALE NIE WIESZ GDZIE ZACZĄĆ?

Masterclass „Odkryj styl biznesu i bloga” to materiał wideo w którym prowadzę Cię prosto do celu. 
Bez owijania w bawełnę. 
Bez zbędnego gadania. 
Konkrety, które mają dać Ci efekt.

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Pomogłam Ci lub Cię zainspirowałam?

Podziel się tą stroną z tymi, którzy też na to czekają.